الأربعاء، 20 يناير 2016

أكاديمية حازم إمام لكرة القدم






أكد نجم نادي الزمالك الأسبق، حازم إمام، أنه سيختار 10 لاعبين كل شهر ليرعاهم بنفسه، وذلك خلال إعلانه عن افتتاح أكاديمية كرة القدم لتخريج الموهوبين.
كما أكد رئيس مجلس إدارة نادى الصيد السابق، حسين صبور، أن مؤسسته تهدف لتطوير 10 مراكز شباب تكون هى نواة مشروع التعاون بين الوزارة وأكاديمية "حازم إمام" لكرة القدم.
وأوضح صبور في تصريحاته بالمؤتمر الصحفي الذي عقد الخميس، للإعلان عن أكاديمية حازم إمام، أن هدفه هو خدمة الدولة من خلال اكتشاف أكاديمية "الثعلب" للموهوبين، على أن تقوم مؤسسته بتطوير تلك المراكز، مشددا أن مؤسسة "حسين صبور" ستتكفل بتطوير الملاعب ورعايتها، إيمانا منها بقيمة المشروع.






هناك 7 تعليقات:

  1. ممكن تليفون كابتن حازم امام لو سمحت ؟

    ردحذف
  2. شروطها ايه
    وبتقبلوا مواليد كام

    ردحذف
  3. شروطها ايه
    وبتقبلوا مواليد كام

    ردحذف
  4. بجد انا نفسي اقدم في اكادمية البرنس حازم امام بس هية اية الشروط علي العموم الاسم :محمود محمد محمود الرقم :01211911759 انا صانع العاب خط وسط هجوم

    ردحذف
  5. بجد انا نفسى أقدم موهبتي بجد انا موليد1997 امير احمد ابراهيم ومتنساش يا كابتن نفسي أقدم موهبتي

    ردحذف
  6. بجد انا نفسى أقدم موهبتي بجد انا موليد1997 امير احمد ابراهيم ومتنساش يا كابتن نفسي أقدم موهبتي

    ردحذف
  7. انا موليد 96 و كنت لاعب فى المقاولون العرب و اخويا موليد 99 و لاعب شركات الان ومعيا فريق مكون من 7 افرراد عايزين يختبرو احنا من موليد 96 لحد 2000.. و محتاجين فرصه و مش معانا وسطه عشان نتقدم فى المشوار حتى لوو فشلنا فى الاختبار اهم حاجه ان احنا حاولنا ونفسى الفرصه تيجي و احنا لعيبه فى نادى المنشييه و سيجورت و كذا نادى .. وشكرا لحضرتكم دا رقمى 01114927627 .. ^_^

    ردحذف