الجمعة، 22 يناير 2016

اختبارات الكرة بنادى الزمالك


* قرر رئيس قطاع الناشئين بنادي الزمالك فتح باب الاختبارات لقطاع الناشئين  ومدرسة الكرة بالنادي  لعام 2016 و من المتوقع ان تكون من و منتصف شهر مايو الى شهر يونيو وتباع الاستمارات امام بوابات النادي بميت عقبة

* وحدد مجلس الادارة موعد اختبارات الناشئين والشباب مواليد 1995 حتى 2000 من الساعة 10 صباحا وحتى الساعة 2 ظهرا
وموعد اختبارات مدرسة الكرة مواليد 2001 حتي 2008من الساعة ال 4 الى 7 مساء بملاعب الناشئين بالنادي.
* و سعر التذكرة تتراوح من 10 الى 20 جنيه
* ويشرف على القطاع الكابتن محمد صلاح وغانم سلطان وسيد متولي ومدرسة الكرة الكابتن سامي الشيشيني


و سيتم إضافة اى تعديلات  في المدونة هنا في حالة تغير المواعيد  متجدد باستمرار :)


هناك 12 تعليقًا:

  1. ممكن اعرف الاختبارات يوم ايه
    ودرقم 01011668273

    ردحذف
  2. ممكن اعرف الاختبارات يوم اي وفين لمواليد 1996 ؟

    ردحذف
  3. ممكن اعرف الاختبارات يوم اي وفين لمواليد 1996 ؟

    ردحذف
  4. اختبارات للأسف كلها ظلم صاحب الموهبة مش مطلوب لكن إللى هيدفع او والدة الكبتن فلان هو المطلوب فى النادى سبحان الله على الفساد إللى مش ناوى يخلص مننا حسبى الله

    ردحذف
  5. يا ريت حد يرد عليا اختبارات موليد 1995ضروري

    ردحذف
  6. يا ريت حد يرد عليا اختبارات موليد 1995ضروري

    ردحذف
  7. انا مواليد 95 بلعب مساك ممكن رد

    ردحذف
  8. بالله عليكم دا رقمى وربنا انا بعشق الزمالك وانا حريف جدا ولاعيب ولو حصل نصيب وكتاب الله لاجيب بطولات للزمالك دا رقمى 01095758064 ردو عليا بس قولولى اجيلكم ازاى وانا هاجى

    ردحذف
  9. ياريت رقم حد من المسؤلين انا بن عن مصطفى فتحى من بلقاس ونفس لعبه وسرعته ومواليد ١٩٩٦ وياريت حد يكلمنى ع الايميل ده mohamedabdaafattah010@gmaill.com

    ردحذف