الجمعة، 22 يناير 2016

اختبارات الكرة بنادى وادى دجلة الرياضى




* قرر نادي وادي دجلة فتح باب اختبارات قطاع الناشئين بداية من شهر مايو و حتى منتصف شهر يونيو للعام الجديد 2016

* سيتم الاختبارات  لكل من يرغب في الانضمام إلى صفوف الناشئين بوادي دجلة في المراحل السنية المختلفة  بمقر النادي بزهراء المعادى على الطريق الدائرى  المنيب.

* ستتم الاختبارات من بداية مواليد 1992 حتى 2002
وتقرر أن يكون اختبارات مواليد 1996 حتى 2002 مجمعة في أيام معينة    في أيام مخصصة لها
وسيكون مواليد 1992حتى 1995  مجمعة في أيام معينة   في أيام مخصصة لها

* سوف تكون الاستمارات متاحة من شهر مايو و حتى منتصفه ، عدا المغتربين سيكون التسجيل في نفس يوم الاختبار ولن يتم السماح لأي لاعب دخول الاختبار إلا من خلال تسجيل اسمه مع إدارة قطاع الناشئين واستلام بطاقة تتابع الاختبار. وسيتم دخول الاختبار بالتنسيق مع إدارة قطاع الناشئين حتى يكون الأمر أكثر تنظيماً،

وسيكون المطلوب من كل لاعب عدد 2 صورة شخصية والإستمارة مجاناً والنادى غير مسئول عن تحصيل أى رسوم تخص الاختبارات.

للتنسيق والاستفسار :
الإدارى محمد المرسى تليفون : 01005377931 - الإدارى إبراهيم إمام  تليفون : 01110873766

و سيتم إضافة اى تعديلات  في المدونة هنا في حالة تغير المواعيد  متجدد باستمرار :)

هناك 46 تعليقًا:

  1. ارقام الاستفسار اللى مكتوبه ديه واحد النمرة غلط والتانى مغلق على طول ياريت نمرة تانيه

    ردحذف
  2. انااخوبا الكبير مواليد 1:10:1995 بيلعب مهاجم وخط وسط كبير ياريت تشوفوا لعبه وانا متاكد 100%انكم هتقبلوه في النادي وانا واثق ومتاكد مما اقوله

    ردحذف
  3. انااخوبا الكبير مواليد 1:10:1995 بيلعب مهاجم وخط وسط كبير ياريت تشوفوا لعبه وانا متاكد 100%انكم هتقبلوه في النادي وانا واثق ومتاكد مما اقوله

    ردحذف
  4. محمد المرسي ده قليل الذوق لما يبقي الواحد بيكلهمه باحترام ويقفل في وشه يبقي مش محترم وانا غلط اني رنيت علي انسان زباله زيه

    ردحذف
  5. السلام عليكم
    لو سمحتوا أنا مواليد 99 من بنهاوكنت عايز أعرف الأستمارات موجودة فين وموعد الاختبارات لمواليد 99 امتى

    ردحذف
  6. لو سمحتوا أنا مواليد 94 ينفع أدخل اختبارات ولو ينفع الاستمارات موجودة فين والاختبارت هتبدأ من امتى ولحد امتى

    ردحذف
  7. لأهالي شمال الصعيد
    تم افتتاح نادي فيوتشر سبورت
    وسيتم قريبا الإعلان عن فتح باب القبول والتسجيل بأكاديمية النادي،
    ويسر إدارة النادي أن تتلقى اتصالاتكم على الأرقام التالية
    01273663992
    01117083933
    01064645833

    ردحذف
  8. عارف يا محمد يا مرسي لو جتلك النادي هتف في وشك بلغ

    ردحذف
  9. مواليد91 ليهم اختبارات

    ردحذف
  10. مواليد91 ليهم اختبارات

    ردحذف
  11. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  12. مواليد 2003
    المواعيد اختبارات الايام

    ردحذف
  13. مواليد 2003
    الموعد بالضبط

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  15. الجوكر الاهلاوى31 مايو 2016 في 10:39 ص

    لو سمحت هو انا مواليد 2001 وبلعب مهاجم بس عايز اعرف الاختبارات والاستمارات هتكون فين وينفع اجى دلوقتى

    ردحذف
  16. ممكن اعرف ايام الاختبارات 2000

    ردحذف
  17. ممكن اعرف ايام الاختبارات 2000

    ردحذف
  18. محمد المرسي راجل مش محترم حرمي

    ردحذف
  19. انا مواليد 2008 مهاجم العب فى النادى القاهره الجديده

    ردحذف
  20. انا مواليد 2008 مهاجم العب فى النادى القاهره الجديده

    ردحذف
  21. هذا هو إبلاغ جميع الشباب [الفتيان والفتيات] الذين يرغبون في تطبيق وتعتبر لعضوية بيبسي لكرة القدم ACADEMY (PFA) 2016 طبعة. وقد بدأت عملية التوظيف. هل تعتقد أن لديك كل ما يلزم لتكون جزءا من لدينا مختلف فئات مختارات؟ لمزيد من المعلومات، الاتصال عبر البريد الإلكتروني: Pepsiacademy2016 @ بريد جوجل، كوم. متمنيا لكم كل التوفيق (PFA).

    ردحذف
  22. طب حضرتك لو واحد لعب في كزه نادي و محتاج فرصه موليد 95 في امل ولا انسا الكره ارجو الرد سريعن

    ردحذف
  23. انا كنت مسافر خارج البلاد (سلطنة عمان) وكنت بلعب في نادي ظفار لمدة عامين وقبلها كنت في نادي النصر بعمان أيضا وانا من مواليد 2001 هل ممكن تختبروني حتى اتمكن من الانضمام إلى ناشئين وادي دجله

    ردحذف
  24. انا كنت مسافر خارج البلاد (سلطنة عمان) وكنت بلعب في نادي ظفار لمدة عامين وقبلها كنت في نادي النصر بعمان أيضا وانا من مواليد 2001 هل ممكن تختبروني حتى اتمكن من الانضمام إلى ناشئين وادي دجله

    ردحذف
  25. انا من مواليد 2001 وكنت مسافر خارج البلاد في سلطنة عمان وكنت بلعب في نادي ظفار لمدة عامين ولسه واصل مصر من أيام قليله هل ممكن تحتبروني حتى اتمكن من الانضمام إلى ناشئين وادي دجله ارجو الرد

    ردحذف
  26. انا من مواليد 2001 وكنت مسافر خارج البلاد في سلطنة عمان وكنت بلعب في نادي ظفار لمدة عامين ولسه واصل مصر من أيام قليله هل ممكن تحتبروني حتى اتمكن من الانضمام إلى ناشئين وادي دجله ارجو الرد

    ردحذف
  27. اولادي مواليد3/2/2005 والتاني مواليد 9/11/2006 ممكن تختبروهم حتي اتمكن من انضمام الناشئين لنادي وادي دجله ارجو الرد

    ردحذف
  28. انا ابني مواليد ٢٠٠٠ مهاجم حريف كوره ومختبر في نادي المنصوره وقبل بس انا عاوزه يعمل اختبار في وادي دخله ينفع ولا

    ردحذف
  29. امتا هيكون المعاد يرجي الرد فورا

    ردحذف
  30. انا عايز اعرف المواعيد اناموليد 2000 يرجي الرد فورا

    ردحذف
  31. السلام عليكم انا اسمي احمد من الدقهليه بلعب لفت يمين ممكن اجي وتشفوني بعد اونكم انا بلعب حلين في مركز شباب درجه 4 انا عمري 20 سنه انا عرف ان عمري بيلعب فريق اول انا ممكن اعمل اي حاجه عشان العب واوصل ممكن تشفوني وتسعدوني بعد ازمكم يا كبتن وشكرا

    ردحذف
  32. انا مواليد 92 فى امكانية ان اختبر فى دجلة ولا لا

    ردحذف
    الردود
    1. ارجو الاتصال بى بسرعة

      حذف
  33. انا نادي من الغردقه مواليد 99 دلوقتي في القاهره

    ردحذف
  34. انا سعيد رواش مواليد 1999 لاخط وسط و مهاجم سريع جدا انا كنت اهم ناشئين الباجور لاكن لم يعجبنى قلت الاهتمام هناك فى النادى لذالك تركت النادى وانا استبشر خير باذن الله رقم التليفون:01069590366
    Emil;https://www.facebook.com/sahed.roash.7

    ردحذف
  35. انا سعيد رواش مواليد 1999 لاخط وسط و مهاجم سريع جدا انا كنت اهم ناشئين الباجور لاكن لم يعجبنى قلت الاهتمام هناك فى النادى لذالك تركت النادى وانا استبشر خير باذن الله رقم التليفون:01069590366
    Emil;https://www.facebook.com/sahed.roash.7

    ردحذف
  36. السلام عليكم انا عبدالطيف علي بكستاني الجنسيه عايش في مملكه عربيه سعوديه واريد انا اخذ فرصه فقط لي اثبت نفسي انا من مواليد1995 انا شغال في مطعم12ساعات اريد بس فرصه انا العب كورة من صغري ؤغم كل ضغوطات الا اني كل يوم اتمرن ساعه ونص لياقه عاليه عندي ورحت عشان اخذ فرصه في سعودي م قبلوني قالو اجانب م نقبل مررة اسفين رحت نادي الاهلي سعودي واتفرج على تمارينهم ودخلت ملعب وقلت لهم اريد العب اريد فرصه ف سجنونني انا حلمي بس اخذ فرصه انا اريد منكم بس القبول وانا بنفسي اجيكم وبفلوسي اعيش عندكم بس انكم اعطوني فرصه رح اغتنمها وانشالله وانا اثق بنفسي اني قادر مكاني الوسط محور مساعد مهاجم جناح لعبي متل باستيان شفان شيتاغر ممكن العب حارس مرمى او مهاجم بس مو بنفس جودة الوسط ولياقه مارح تستفيد اكتير وشكرا لكم للتواصل معي abdullateif98@gmail.com

    ردحذف
  37. انا موليد 96 و كنت لاعب فى المقاولون العرب و اخويا موليد 99 و لاعب شركات الان ومعيا فريق مكون من 7 افرراد عايزين يختبرو احنا من موليد 96 لحد 2000.. و محتاجين فرصه و مش معانا وسطه عشان نتقدم فى المشوار حتى لوو فشلنا فى الاختبار اهم حاجه ان احنا حاولنا ونفسى الفرصه تيجي و احنا لعيبه فى نادى المنشييه و سيجورت و كذا نادى .. وشكرا لحضرتكم دا رقمى 01114927627 .. ^_^

    ردحذف
  38. مواليد 2007 ليهم اختبارات

    ردحذف
  39. مواليد ٢٠٠٩ ولاعب ممتاز بشهادة مدربين مركز شباب وعلى إستعداد للاختبار وجاهز فى أى وقت 01147614058

    ردحذف
  40. مواليد ٢٠٠٩ ولاعب ممتاز بشهادة مدربين مركز شباب الباجور منوفية وعلى إستعداد للاختبار وجاهز فى أى وقت 01147614058

    ردحذف
  41. انا موليد 99 دة رقمي
    01096988328

    ردحذف
  42. انا موليد 99 دة رقمي
    01096988328

    ردحذف