السبت، 16 يناير 2016

نادى الانتاج الحربى الرياضى (مدرسة الكرة )




و يتم التقدم للنادى عن طريق المقر الرئيسى للنادى بمدينة السلام و باجراء الاختبارات امام لجنة الكرة

الأوراق المطلوبة :
- أربع صور شخصية حديثة مقاس 4 × 6 .
- صوره من شهادة الميلاد .
- شهادة طبية تفيد بأن الحالة الصحية للاعب تسمح له بممارسة كرة القدم .

و لمعرفة مواعيد الاختبارات اضغط هنا

هناك 7 تعليقات:

  1. سلام عليكم انا انيس 21 سنة من الجزائر لاعب لي فريق arbab اريد ان اشارك حظي معكم و ان اكون في فريقكم ان اردتم

    ردحذف
  2. انا موليد 96 و كنت لاعب فى المقاولون العرب و اخويا موليد 99 و لاعب شركات الان ومعيا فريق مكون من 7 افرراد عايزين يختبرو احنا من موليد 96 لحد 2000.. و محتاجين فرصه و مش معانا وسطه عشان نتقدم فى المشوار حتى لوو فشلنا فى الاختبار اهم حاجه ان احنا حاولنا ونفسى الفرصه تيجي و احنا لعيبه فى نادى المنشييه و سيجورت و كذا نادى .. وشكرا لحضرتكم دا رقمى 01114927627 .. ^_^

    ردحذف
  3. عبدالرحمن من اسوان مواليد 2004 ملقب بعبودى ميسى لوجود تشابه فى طريقة لعبى بالنجم ميسى واسلوبى فى امتلاك الكرة مثلة ولعبى بالقدم اليسرى وقصر قامتى 01229593552

    ردحذف
  4. انا حسام هاني من سوهاج وانا عاشق للانتاج الحربي واتمني ان انضم للفريق 01118682342

    ردحذف
  5. امته الاختبارات الفان2007

    ردحذف
  6. ممكن انضخم للفريق

    ردحذف