الجمعة، 22 يناير 2016

اختبارات الكرة بنادى المقاولون العرب


* حدد   موعد اختبارات اللاعبين الجدد للانضمام بفرق قطاع الناشئين للموسم الرياضي 2015 – 2016 و بالنسبة للسنة الجديدة احتمال ان تكون قبل رمضان و هو في اخر شهر مايو 2016
* ستقام الاختبارات بملاعب نادي المقاولون العرب بالجبل الأخضر وتبدأ الاختبارات بداية من منتصف شهر مايو و تنتهي نهاية شهر يونيو قبل رمضان .
* تم تحديد مواعيد الاختبارات على مدار الاسبوع مقسمة للمراحل السنية كما يلي :
* مواليد 2000 حتى مواليد 1995 ايام السبت و الاثنين و الاربعاء من كل اسبوع من الساعة التاسعة صباحا
* مواليد 2005 حتى مواليد 2001 ايام الاحد و الثلاثاء و الخميس من كل اسبوع من الساعة التاسعة صباحا
و سيتم إضافة اى تعديلات  في المدونة هنا في حالة تغير المواعيد  متجدد باستمرار :)



هناك 10 تعليقات:

  1. ممكن رقم تلفون

    ردحذف
  2. طيب دالوقتى الناس اللى عندها امتحان اول يوم اللى هو السبت تقدر تيجى ف معاد تانى ؟

    ردحذف
  3. الاختبارات لسه شغاله ولا كده خلاص

    ردحذف
  4. طيب لو انا سوداني الجنسيه بس عندي 93 مواليد

    ردحذف
  5. ما فائده مدرسه الكوره وهل المشترك بها فرسه لانضمام لفرق النادى

    ردحذف
  6. انا موليد 96 و كنت لاعب فى المقاولون العرب و اخويا موليد 99 و لاعب شركات الان ومعيا فريق مكون من 7 افرراد عايزين يختبرو احنا من موليد 96 لحد 2000.. و محتاجين فرصه و مش معانا وسطه عشان نتقدم فى المشوار حتى لوو فشلنا فى الاختبار اهم حاجه ان احنا حاولنا ونفسى الفرصه تيجي و احنا لعيبه فى نادى المنشييه و سيجورت و كذا نادى .. وشكرا لحضرتكم دا رقمى 01114927627 .. ^_^

    ردحذف
  7. انا من مواليد 2002 ورقمي 01204447645 ورقم اخر 01116760154 وكان في كابتن شافي لعبي في الزمالك وسألني ولحد الأن لم يتصل بي

    ردحذف