السبت، 16 يناير 2016

اكاديمية نادي الاسماعيلي لكرة القدم بالجيزة


يتم الاختبارات في الجيزة في ملاعب  ستاد جامعة القاهرة  بالمدينة الجامعية

الأوراق المطلوبة:

- أربع صور شخصية حديثة مقاس 4 × 6 .
- صوره من شهادة الميلاد .
- شهادة طبية تفيد بأن الحالة الصحية للاعب تسمح له بممارسة كرة القدم .

للتواصل عبر التليفون  رقم  
01115540404

و لمعرفة مواعيد الاختبارات اضغط هنا

هناك 6 تعليقات:

  1. متي الاختبارات في شهر يوليو

    ردحذف
  2. لو سمحت مكان مدرسه الكره فين

    ردحذف
  3. بعد ازنكم انا من الجيزة هوة فية مدرسة كورة تبعكم في الجيزة

    ردحذف
  4. سلام عليكم انا انيس 21 سنة من الجزائر لاعب لي فريق arbab اريد ان اشارك حظي معكم و ان اكون في فريقكم ان اردتم

    ردحذف
  5. انا موليد 96 و كنت لاعب فى المقاولون العرب و اخويا موليد 99 و لاعب شركات الان ومعيا فريق مكون من 7 افرراد عايزين يختبرو احنا من موليد 96 لحد 2000.. و محتاجين فرصه و مش معانا وسطه عشان نتقدم فى المشوار حتى لوو فشلنا فى الاختبار اهم حاجه ان احنا حاولنا ونفسى الفرصه تيجي و احنا لعيبه فى نادى المنشييه و سيجورت و كذا نادى .. وشكرا لحضرتكم دا رقمى 01114927627 .. ^_^

    ردحذف