السبت، 16 يناير 2016

اكاديمية النادى الاهلى ( مدرسة الكرة )



أكاديمية النادى الأهلى لكرة القدم هى مدرسة لتعليم اسس كرة القدم وفق الانظمة الحديثة المتبعة فى العالم فى كرة القدم
الاشتراك بالأكاديمية:
  *الحصول على الإستمارة الخاصة بكل فرع .
  *
تقديم الأوراق المطلوبة .
  *
سداد الإشتراك .
و بذلك يلتحق اللاعب بالأكاديمية و يحق له الحصول على شنطة ملابس كاملة من الأكاديمية تحتوي على
( 2
تشيرت + 2 شورت + بدلة تدريب + سويت شرت + قميص تدريب + 2 شراب + شنطة رياضية )  و التدريب في المواعيد المحددة مع إدارة الفرع الملتحق به
الأوراق المطلوبة:أربع صور شخصية حديثة مقاس 4 × 6 .
صوره من شهادة الميلاد .
شهادة طبية تفيد بأن الحالة الصحية للاعب تسمح له بممارسة كرة القدم .
قيمة الاشتراك:
تختلف قيمة الإشتراك من فرع لأخر نتيجة إختلاف المكان ووجود عوامل أخرى مثل إيجار الملعب و الحالة الإجتماعية لسكان المناطق المحيطة بالمكان
ملاحظات هامة:
في حالة السداد دفعة واحدة يتم عمل خصم قدره 10% .
في حالة إشتراك أشقاء يتم عمل خصم قدره 20% سواء في حالة السداد النقدي أو بالقسط .
قيمة الإشتراك شاملة الملابس الرياضية
فروع الاكاديمية:
1- الفرع الرئيسى مدينة نصر ومقره النادى الاهلى بمدينة نصر ( 01155500065)
2- فرع الشيخ زايد ومقره النادى الاهلى بالشيخ زايد ( 01155500067 )
3- فرع اكتوبر ومقره حى الاشجار بالسادس من اكتوبر ( 01155500067)
4- فرع الجيزة ومقره مجمع ملاعب مدرسة السعيدية ( 01155511172)
5- فرع الاكاديمية بحلوان ومقره نادى حلوان العام (01122221152 )
6- فرع الشرقية ومقره نادى الرواد بالعاشر من رمضان (01155500063)
7- فرع الاسكندريه (1) ومقره مدرسة النصر ( فيكتوريا ) (01155500062)
8- فرع الاسكندريه (2) ومقره مدرسة بايونيرز (01155500069)
9- اسيوط ومقره استاد جامعة اسيوط (01155500064)
10- المنصورة ومقره استاد جامعة المنصورة (01155500061)
11- اسوان ومقره ستاد اسوان ( 01155500068)
12- فرع سوهاج ومقره مدارس سيتى ( ضيف الله ) بسوهاج (01155500043)
13- فرع الاكاديمية بدولة الكويت ( 0096560008466 )
14- اكاديمية الاهلى هليوبوليس الشروق بنادى هليوبوليس الشروق 01003735757
و للتواصل عبر الايميل    football-academy@ahlyegypt.com   ----   ahlyacademyeg@yahoo.com

و لمعرفة مواعيد الاختبارات و اماكن الاختبارات فى الاهلى اضغط هنا

هناك 44 تعليقًا:

  1. الموعيد دي لي البنات كمان

    ردحذف
    الردود
    1. اها فية اكادمية كورة للبنات برضة واتصلي علي اقرب فرع ليكي من الفروع دي واسئلي

      حذف
  2. انا بس عاوز اعرف الفلوس كام
    دي اهم حاجة عندي

    ردحذف
    الردود
    1. 3450 جنيه جيزة و اسيوط

      حذف
    2. فِّيِّ أّلَشٍهِر وِلَأّ أّيِّهِ
      بِعٌدِ أّزِّنِګمَ

      حذف
  3. لو سمحت الفلوس كام للاشتراك

    ردحذف
    الردود
    1. انا عاوزاسجل في الاهلي انا من فلسطين اسمي محمد انا بلعب هجوم

      حذف
  4. لو سمحت ايه المواعيد بتاعت فرع الاسكندرية ( فيكتوريا)

    ردحذف
  5. انا من الجيزة بجوار ملعب السعيدية برجاء معرفة قيمة الاشتراك وانا مواليد 2000 وهل متاح لي الاختبارات او التدريبات الان . شكرا

    ردحذف
  6. انا من الجيزة بجوار ملعب السعيدية برجاء معرفة قيمة الاشتراك وانا مواليد 2000 وهل متاح لي الاختبارات او التدريبات الان . شكرا

    ردحذف
  7. هذا هو إبلاغ جميع الشباب [الفتيان والفتيات] الذين يرغبون في تطبيق وتعتبر لعضوية بيبسي لكرة القدم ACADEMY (PFA) 2016 طبعة. وقد بدأت عملية التوظيف. هل تعتقد أن لديك كل ما يلزم لتكون جزءا من لدينا مختلف فئات مختارات؟ لمزيد من المعلومات، الاتصال عبر البريد الإلكتروني: Pepsiacademy2016 @ بريد جوجل، كوم. متمنيا لكم كل التوفيق (PFA).

    ردحذف
    الردود
    1. علي فكرة اكادمية بيبسي دية اكادمية طلويط انا روحتة وشباب كتير اوي راحوها وماخدوش ألا واحد بس من ناس كتير اوي

      حذف
  8. هى المدرسه بتقبل من سن كام سنه

    ردحذف
  9. هى المدرسه بتقبل من سن كام سنه

    ردحذف
  10. ممكن لو سمحت تقول على العمر المطلوب
    20 سنه ينفع

    ردحذف
  11. هل بتقبلوا مواليد 96 والاشتراك كام ??

    ردحذف
  12. هل بتقبلوا مواليد 96 والاشتراك كام ??

    ردحذف
  13. الاشترااك كاام فرع اسيوط وموااعيد التقديمـ الرجااء الرد سرييعاااا

    ردحذف
  14. ممكن تتواصلو معايا ع الرقم ده 01143283400 او ده 01113496773 او الاكونت ده Bedo.fox11@yahoo.com ده اكونت الفيسـ

    ردحذف
  15. السن المطلوب كام سنه

    ردحذف
  16. انا عاوز اشترك ولا اعلم اقرب فرع للغربية مركز زفتى واتمنى الرد السريع
    لو حد معاة رقم اى حد فى النادي يا ريت يكتبة

    ردحذف
  17. ينفع اختبار موليد 20 سنه انا عرف ان عمري بيلعب فريق اول ممكن اجي وتشفوني بعد ازنكم انا بلعب لفت يمين في الدفاع ممكن بعد ازنكم يا محترامين بلله عليكم توفقووو وشكرا

    ردحذف
  18. انا عيز مسعدة من الادارة انا مدافع

    ردحذف
  19. عندي ابن اخويا مواليد 2002 يعني 14سنه وموهبه كبيره وكان عايش،بالسعوديه ولسه راجع من اسبوع والان هو بالمنصوره وعايزين ندخله اختبارات لان بفضل الله اي مدرب هياخده والله موهبه ممتازه

    ردحذف
  20. انا عندى ابنى محمد بشير بيلعب كويس جد ممكن تشوفو حضرتك ممكن

    ردحذف
  21. هو فى سنة ساتة ابدائى

    ردحذف
  22. هو انا عايز اعرف الاشتراك كام

    ردحذف
  23. انا موليد 96 و كنت لاعب فى المقاولون العرب و اخويا موليد 99 و لاعب شركات الان ومعيا فريق مكون من 7 افرراد عايزين يختبرو احنا من موليد 96 لحد 2000.. و محتاجين فرصه و مش معانا وسطه عشان نتقدم فى المشوار حتى لوو فشلنا فى الاختبار اهم حاجه ان احنا حاولنا ونفسى الفرصه تيجي و احنا لعيبه فى نادى المنشييه و سيجورت و كذا نادى .. وشكرا لحضرتكم دا رقمى 01114927627 .. ^_^

    ردحذف
  24. كنت عايز اعرف فى فرع فى المعادى

    ردحذف
  25. سعر الاشتراك كام سنوى ولا شهرى فى فرع اسيوط الفلوس كام لو سمحتوا انا مواليد 2003 عندى 15 سنه يقبلو

    ردحذف
  26. عايزه أقدم لإبني عبدالرحمن في النادي الاهلي المدربين بيشكروا فيه أوي هوه عنده ٧سنين ينفع أقدمله ولا السن صغير أرجوا الرد

    ردحذف
  27. ابنى مواليد 2006 ومستواه يبشر بالخير فى كره القدم هل ممكن اقدمله فى اكاديميه النادى باسوان وميعاد التقديم ...ياريت حد يرد عليا .

    ردحذف
  28. ابنى مواليد 2006 ومستواه يبشر بالخير فى كره القدم هل ممكن اقدمله فى اكاديميه النادى باسوان وميعاد التقديم ...ياريت حد يرد عليا .

    ردحذف
  29. سعر سحب الاستماره بكام

    ردحذف
  30. لو سمحت ابني مواليد 2011ومستواه حلو في الكره وعاوزه ادربه اعمل ايه

    ردحذف
  31. انا ابني مواليد 2011من الاسكندريه ممكن اعرف الأوراق المطلوبه والمبلغ كام ممكن حد يرد عليا لو سمحتو

    ردحذف
  32. أّنِأّ أَّّسمَيِّ أّحٌمَدِ وِبِلَعٌبِ فِّيِّ نِصٌفِّ أّلَمَلَعٌبِ أّنِأّ مَوِأّلَيِّدِ 2003. قِيِّمَهِ أّلَأّشٍتّرأّګ ګأّمَ فِّيِّ أّلَشٍهِر أّوِ أّلَنِظّأّمَ أّيِّهِ

    ردحذف
  33. اخويا كان بيلعب في نادي من وهو عنده 9ينين بس هو دلوقتي طلع 3ثانوي وعلمي ولما يخلص 3ينفع يقدم الاشترك من جديد وهو عنده مواهبه في الكرة يعني مش هيحتاج تدريب كتير

    ردحذف
    الردود
    1. وهو بيعشق الكرة بليز ممكن اعرف اذا كان ممكن يجدد الاشتراك تاني بعد الثانوية وهيبقي عمره 19سنه ول لا ارجو الرد من فضلكم

      حذف
  34. وهو بيعشق الكرة جدآ ممكن اعرف اذا كان ممكن يجدد الاشتراك تاني بعد الثانوية العامة وهيبقي عمره 19ينه بس هو بيدرب من وهو عنده9سنين ومش سايب الكرة غير الوقت ده لتن طلع 3ثانوي
    ارجو الرد هو ينفع يكمل في النادي بعد الثانوية

    ردحذف
  35. حد يرد عليا من فضلكم🤔🤔❤

    ردحذف
  36. هو في اشتراك دلوقتي حضرتك في إسكندرية

    ردحذف
  37. السلام عليكم ورحمة الله
    انا رنيت على رقم تبع فرع الجيزة مجمع ملاعب السعيدية وقالي الرقم غلط... وكان اسمو وائل... وانا كنت عايز اعرف التفاصيل اعرف ازاي؟؟... وده رقمي 01150825260

    ردحذف